2. 5. 2016

Jak nám zase se Zuzkou byla zima.

Se Zuzkou (lépe známou jakožto Rixey) jsme zatím fotily 3x. Z toho dvakrát byla ukrutná zima a potřetí pršelo. Nechápu čím to je, možná naše čakry dohromady přivolávají špatné počasí. Každopádně jsme profíci (a já měla zimní bundu, že jo), takže nás ani špatné počasí ani špatná lokalita (fotily jsme na Denisových sadech na cca 3 metrech, byla jsem už po jednom focení v centru vyřízená a neschopná vymyslet něco lepšího) nezastavily.

Barevné náhrdelníky mě letos prostě baví. A Zuzka? Ta mě baví už několik let.

Ke krásné holce prostě fedora patří.

Z téhle fotky to není úplně poznat, ale já tam balancuji na špičkách prstů na mini balvanu hrozně vysoko (kdo mě viděl fotit, ví zhruba jak to mohlo vypadat).

Zuzka si ty vlasy chtěla spravovat, ale já ji tak dlouho okřikovala až je tam nechala :)

Tenhle styl portrétů mám hrozně ráda.

Druhý styling, tentokrát do zlatava jsme doplnily příhodnou zdí.

Nejnechutnější místo, na které jsem kdy koho donutila si lehnout. Promiň :D

A poslední styling, kde jsme využili mého oblíbeného účesu pro mastné vlasy.

Zuzka je prostě nádherná a já ji žeru. I ten pařez hned vypadá lip.



Žádné komentáře:

Okomentovat