5. 5. 2016

Ty fialový vlasy mě prostě pronásledují.

Když mi Verča napsala, bylo mi jasné, že spolu prostě fotit půjdeme. Mám slabost pro barevné vlasy, milé lidi a tak. Domluvily jsme se na poměrně nenáročném focení v centru Brna (konkrétně kolem Ronda na Křídlovické). Jako obvykle jsem se snažila soustředit na barevné provedení a dostat do fotky i jiné barvy než fialovou a černou (jediný problém s holkama s barevnými vlasy je, že je jejich šatník téměř výhradně tvořen černou barvou). 

Fialová a fialová. Začaly jsme jednoduše.


Takhle se na mě holky tváří vždycky když jim řeknu ať ke mě natáhnou ruku :D

Ty vlasy! Ten profil.

Aneb tvař se jako by jsi byla malé čerstvě vylíhnuté kuřátko. Herecká kariéra jistá.

Steampunku není nikdy dost. Tady jsme využily světlo a industriální vzhled vlakových kolejí z mostu nad námi.

Steampunková princezna.

Dostat Verču do tohoto flitrovaného trička (je moje a jen a jen na focení :D) bylo opravdu něco.

Myslím ale, že ve výsledku nelitovala :)

Poslední styling, kde jsme využili modrého zábradlí v kombinaci s vražedným pohledem.

1 komentář:

  1. To je neskutečně skvělá barva a slečně vyloženě sedí :) Jakožto obrovský fanoušek Steampunku hodně oceňuji nápad tohle téma začlenit do photoshootu :))

    OdpovědětVymazat