29. 4. 2016

Vyhozeni z ráje.

Nepřeháním. Chtěli jsme fotit v jednom nejmenovaném skleníku (zasvěcení poznají), ale byly jsme vyhozeny po pár fotkách, poněvadž se to prý nesmí. Asi by se ty kytky styděly a odmítaly růst. Naštěstí se nám podařilo pár fotek cvaknout i tak a s klidem se přesunout do přilehlé zahrady, kde nás naštěstí nikdo nehlídal a nevyhazoval.
Jinak možná už jste si všimli mé malé (maličké) obsese s kudrnatými vlasy (dobře, prostě žeru kudrnatý lidi) a toho že ráda fotím lidi s pořádným hárem. Takže Anis mě samozřejmě zaujala a už podle fotky jsem měla jasno, že k ní chci barevné šperky a palmy. To proto ten skleník (z nějakýho důvodu v Brně prostě není volně přístupná venkovní palma :( :D).

Ten pohled. Úplná šelma :D



Tady se nacházíme skoro u střechy skleníku, cca ve 3 metrech s děravou podlahou. Bylo mi blbě,

Na druhou stranu Anis zvládala výšku z přehledem.

Trocha experimentování se šperkem.

Moje favoritka z celého focení. Trochu mi to evokuje princeznu Leiu :D

Tahle se mi zase spojuje s Disneyho princeznami.

Hm, pohled přes rameno, ten tu dlouho nebyl.

Po vyhnání z ráje jsme venku našli ráj ještě větší.

A Eva svedla.. ale o tak! Přece se nebudeme pouštět do biblických témat :)

Věřte nebo ne, ale s tím rájem to úplně nedopadlo, začaly nám na hlavu padat kroupy a my tak byly nuceny se stáhnout do tepla a focení zakončit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat