1. 7. 2014

Ve vodě třikrát jinak.

Focení, který mi prostě učarovalo. Tuhletu nádhernou vílu jsem měla možnost fotit asi před týdnem (možná ani to ne, poslední dobou upravuju jako drak) a byla to náročná sranda (hned vysvětlím). Tématem focení byly barevné látky v kontrastu s vodou. Dlouho jsem se rozhodovala který vodní tok zvolit až nakonec zvítězila řeka, ve které mělo být asi 20 cm vody (haha.)

První styl, divoženka.
 Jaké bylo naše překvapení, když jsme s modelkou dorazily k vodě, která rozhodně 20 cm neměla... no chvíli jsme byly docela rozpačité, neboť sestup do vody vypadal dost strmě (a to s foťákem nechcete), ale nakonec jsme zaťaly zuby, obuly boty (jo, obuly, dno bylo šutrovité až sklovité) a vrhly se na to. V průběhu focení se nám podařilo vymyslet tři stylizace (tak to se mnou vypadá vždycky, začne to něčím nevinným, jako je kontrast látky a vody a skončí to... no tak jak to skončí :)). První stylizace proběhla do přírodních barev v kombinaci s letní mint barvou a 100% nature šperkem do vlasů (čtěte náhrdelníkem na skřipečku).
Zrození Afrodity.

Afrodita vábí Poseidona.
 Druhá stylizace původně nebyla nijak konkretizovaná, to že to směřuje do řecké ženy bylo očividné, ale podoba s bohyní lásky Afroditou, která se narodila z mořských vln mi skutečně došla až v pohodlí domova (kdo by nad tím taky měl čas přemýšlet, zatímco stojí s foťákem po pás ve vodě a má fakt mokrý spoďáry?). První fotku jsem se snažila vytáhnout do co nejvíce kontrastních barev, tyrkysovou v kombinaci s oranžovou prostě miluji. U druhé fotky byl postup složitější, tam jsem vyráběla puzzle s více fotek (před a po na konci příspěvku). 
Jednoduchá.

Přesto krásná.
Třetí stylizace byla už jen taková rychlovka, při které mi šlo hlavně o kontrast červené, modré a zelené barvy. Už jsme byly fakt vymrzlý a navíc mě celou dobu trápilo světlo a bála jsem se, že z fotek nic nebude. Tyhle poslední dvě fotky jsou zachyceny v jediném momentu, kdy bylo zataženo a ten rozdíl je fakt markantní. Škoda že to tak nevypadalo celou dobu.

Na závěr ještě slibované před a po:


6 komentářů:

  1. Wow, ještě, než jsem si přečetla popisek u druhé fotky, napadlo mě "Afrodita". Opravdu povedené.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou parádní, ta druhá a s těma rukama, ty jsou efektní! Musím ale dodat, že hláška o mokrých spoďárech mě pobavila. Umím si to představit a i fakt, že je to dost nepříjemné, takže focení šlo švihem ;-) :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. jeeeejo, do vody som plánovala ísť toľkokrát!
    gratulujem, výborné sú fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nadherne :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  5. Tleskám, krásné, fotka ve vodě a la Afrodita je nádherná !!

    OdpovědětVymazat