19. 4. 2014

Avada Kedavra

Dneska vám povím příběh o jednom kouzelným focení, který bylo inspirovaný literaturou a příběhy. S Luckou byla domluva jedna radost, je šikovná, krásná a nebojí se dělat blbiny a dávat si v noci sraz s podezřele ukecaným strašidlem, který si jen tak odskočí z hospody na nějaký ty fotky (ne, Luci, fakt to tak obvykle nedělám) a pak si celou dobu jen stěžuje, že je blesk na houby a že se mu chce nutně na záchod.

Bylo to prostě hodně nabitý a šílený focení, což se na kvalitě možná lehce projevilo, doufám ale, že budu mít možnost Lucku spracovat ještě na nějakým pohodovějším focení, kde bude víc času, víc světla a míň bezdomovců.

První fotka odkazuje na knižní sérii o Harrym Potterovi, do který jsme já i Lucka bezmezně zamilovaný. Moje skvělá modelka narozdíl ode mě tíhne spíš k temné straně čar a kouzel (jedinej temnej čaroděj, kterýho žeru já je Severus, ale ten vlastně až tak temný není, že..) a tak jsme se pustili do tématu největšího. Smrtijedka uprostřed mudlovského města. Z fotky mám radost, vyjádřila to, co jsem chtěla.

Smrtijedka, 2014
 Druhá fotka je také tématická, i když už ne tak specificky, jako ta první. Mělo by se jednat o zobrazení knižní postavy, která se nečekaně ocitnula v pragmatickém a přetechnizovaném moderním světě. Póza by měla vyjadřovat jakýsi stesk po domově, nejistotu vůči okolnímu nepoznanému a pevné lpění na předchozím životě.
Knihomolka, 2014
 A konečně třetí fotka, která vznikla na schodech do již zmiňované hospody, kam jsem se musela uchýlit, protože mě postihlo volání přírody. Cestou na toalety jsme zjistily, že se v dané budově nachází docela pěkné schodiště, kde by se asi dalo fotit, a tak jsme si tam daly trochu prosvětlenější photoshoot. Problém byl, že daná hospoda je poměrně dost oblíbená, takže se nám tam co dvě minuty couraly davy lidí. Lucka je ale tvrďák a ustála to bez probémů. Víc takových modelek.
Mata Hari, 2014
A ještě něco málo pro pobavení. Připletl se nám k focení nějaký bezdomovec a moc prosil, že by chtěl fotku se svým psem, že ještě žádnou nemá. Tož jsem ho taky cvakla.
Pan bezdomovec a jeho Sirius Black, 2014

5 komentářů:

  1. pekne vas to napadlo takto stylizovat!

    Inak uz zajtra losujem NIVEA giveaway vitazov tak sa nezabudni zapojit tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. oooo to je husty, taky miluju hp<3333

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, taky jsem HP fan! Tetování co má slečna mám na nalepení..jinak mám vytetovanou relikvii..ale nevím, proč to sem pletu, hlavní je, že fotky jsou super (hlavně první). A poslední mě dojala.

    OdpovědětVymazat
  4. Moje nejlepší kamarádka má vytetováno Avada Kedavra na zádech, na páteři. : ))

    OdpovědětVymazat