22. 2. 2014

Staré novýma očima 2

Tak jsem zpět s pravidelně nepravidelnou rubrikou, ve které řešíme (pro nově příchozí) staré fotky v novém kabátě.

Tentokrát jsem sáhla po opravdové lahůdce, mám pro vás fotku z roku 2010, a tato fotka pochází z (víření bubnů) mého úplně prvního focení zrcadlovkou. Pořídila jsem si tehdy v bazaru stařičký 1000Dčko se setovým objektivem a donutila Adrianu, aby se namalovala a zapózovala mi před barákem. Zpětně is říkám, že na první foto vůbec to není špatný.. bohužel nemám původní neupravenou fotku, ale přidávám aspoň úpravu z roku 2010 a z roku 2014.

Jo a abyste neřekli, že jsem tenhle článek odflákla až je tu toho zatraceně málo, přidávám pár fotek z toho stejnýho focení, který už jsou podstatně horší. Ale tak všichni jsme nějak začínali, že jo?

Původní toka z roku 2010.

Předělávka.
Kurník, jak na to tak koukám, obě jsou hrozný. Ale to je prostě tím, že tehdy jsem měla děsnou zálibu v nepřirozených retuších pleti a tak.



No není ten voskovej ksicht krásnej? :D

2 komentáře:

  1. Až na tu poslední jsou ty fotky pěkné, ale máš pravdu, když je moc retuše, není to ono. Snažím se původní fotky ukládat stejně jako jejich předělávky, ale technika občas udělá nenene, a pak se nestačím divit, co všechno mi zmizí :-( bára.kára

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka se mi fakt líbí. :)

    OdpovědětVymazat