13. 1. 2014

Do nekonečna a ještě dál

Leden, únor a březen jsou většinou měsíce mého téměř bezvýhradného fotografického půstu. Je zima, nevlídno a lezavo a já, jakožto venkovní fotograf mám o modely nouzi. Většinou tedy trávím čas prohrabáváním se starými fotkami, jejich editací a zkoumáním toho, v čem se chci na jaře zase posunout. Letos mi ale na takové záležitosti nezbývá čas. Je teplo, takže se stále nezastavím.

Hanku jsem fotila nedávno a bylo to její poprvé. Musím říct, že mě příliš nepřekvapilo, že pózuje téměř jako profík. Hanka je totiž velmi ženská a ví, co má se svým tělem dělat. Je jedna z těch dívek, které vypadají báječně i bez make-upu a moc dobře to ví. Focení člověka bez make-upu pro mě byla výzva, obávala jsem se, že to skončí mnoha a mnoha hodinami úprav v Photoshopu. Nicméně nic takového se nedělo.

Hanka má téměř dokonalou pleť i postavu, takže nebylo třeba nikde nic spravovat a vymýšlet. Celé focení proběhlo bez nejmenšího problému (krom exkrementu na noze, ano, i to se může stát) a dopadlo podle mého názoru poměrně slušně. Dokonce tak slušně, že jsem místo úprav nedokonalostí měla čas na vymýšlení blbostí (viz. poslední fotka). Víc takových modelek.

Hanka, 2014

Zima opravdu nebyla.

Vznášely jsme se v oblacích :)

3 komentáře:

  1. Krásne fotíš :) chcela by som sa opýtať, aký foťák a objektívy používaš a či fotíš do raw alebo jpeg :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám 550Dčko, objektivy 50mm, 1.8f. a tamrona 18 - 200mm. 4,5 - 5,6f. fotím samozřejmě do RAWu

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat