4. 12. 2013

Focení dvojčat, Katka a Míša

Jak jsem slíbila, dnes přidávám příspěvek o druhém dni focení s dvojčaty. Tentokrát jsme se sešly s Katkou a její sestrou Míšou kolem poledne u Anthroposu. Původně jsem měla v plánu jít fotit někam do lesa nas hotelem Santander, ale když jsem viděla, jak pěkně to vypadá v parku a že tam skoro nikdo není, navrhla jsme vydat se tam.

 Trošku jsem se bála ostrého poledního slunce a samozřejmě se na nás přišlo podívat. Nicméně pomocí focení v protisvětle, velkých úprav v RAW convertoru a tak podobně se mi snad podařilo z fotek vyždímat použitelný materiál.

Mojí největší noční můrou bylo, že se jedné z holek budou fotky líbit méně, naštěstí se ke mě nic takového nezaneslo. A to i přesto, že první den focení byly světelné podmínky podstatně lepší.

Tentokrát jsem krom Katky fotila i sestru holek, Míšu, která nám oba dva dny focení bezvadně asistovala. Míša byla báječná, během těch dvou dnů, kdy jsem holkám říkala, jak pózovat vše pochytila, tak ji ani nebylo třeba nic moc říkat, pózovala jako rozená modelka.

Katka, 2013

Míša, 2013

Katka, 2013

Katka, 2013

Míša, 2013

1 komentář: