30. 11. 2013

Santorini

Tak se zase hlásím. Včera večer jsme s přítelem jeli autobusem, já pomalu pospávala, sledovala temnou krajinu a sem tam nějakého toho vyděšeného králíka či srnku a těšila se, až budu pod dekou (klimatizace v téměř prosinci fakt není dobrý tah). Když v tom jsme projížděli první vesnicí, dostali jsme se pod světla lamp a já jsem s úžasem zjistila, že sněží. Hrozně mi to zvedlo náladu, sníh je pro mě něco strašně magického a krásného a každým rokem mě strašně nabíji. 
 Jsem teď tedy extrémně pracovitá, se svojí bakalářkou jsem tento víkend pohnula víc, než za poslední měsíc (a to máme teprve sobotu), naučila jsem se další lekci španělštiny, stihla se zajít podívat na představení o Mikulášovi (v tomhle je mi pořád šest) a tak. Prostě super den.
 To mě ale donutilo uvažovat nad tím, co ještě mě takhle nabíjí krom sněhu a kupodivu je to slunce. Jsem asi rozpolcená osoba, ale mě se líbí oboje :) A tím se dostáváme k tématu dnešního příspěvku. Nepůjde tentokráte o focení osob, ale o můj fotoreport z cest, což je druhá moje vášeň (já vím, dvě vášně a obě fotografické).

V pozadí hora Olymp, 2013

Říkali jsme mu Gyros, 2013

Postapokalyptický strašák, 2013

Santorini, 2013

Kostely, všude jen kostely, 2013

Kámen na sopce, 2013

Oia, 2013

Byl tam pes, ale utekl, 2013

Zase kostel, 2013

Holubiča do zapadajícího slunce, 2013

4 komentáře:

  1. Úžasné fotky ! :) Také miluju cestování a přeju si,abych se mohla podívat všude,kam si přeji :))

    OdpovědětVymazat
  2. ááá...to jsou nádherné fotky, úplně mě to láká tam jet...:-)
    chickwithkick and her life

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou tak překrásné fotografie! Musí tam být nádherně, jako bych tam byla ...
    Mně sníh udělá hroznou radost, když ho vidím padat, ale co se celkově zimy týče, tak jsem jak medvěd. :D Zimní spánek prosím. :D Spíš mě nabíjí ta Vánoční atmosféra. :) Prosinec, přesto že se hodně ochladí, má takovou tu hřejivou atmosféru, ale po Vánocích už vše upadá do chladu a já jsem zralá jen spát a spát. Snad ti i závidím, že tě sníh nabíjí. :D

    OdpovědětVymazat