15. 11. 2013

Čím začít?

První článek na blogu pro mě znamená jedno. Spoustu přemýšlení o tom, co do něj chci vlastně napsat, jak se uvést a co vše o sobě zmínit. Měla jsem v plánu se do toho vůbec nepouštět a začít rovnou prvním příspěvkem, ale nakonec jsem od toho upustila. Myslím si totiž, že by každý blog měl mít první článek přeci jen trochu informativní, ať každý nově příhozí vím na co se těšit a co očekávat. Tak se do toho pusťme :)

Nejprve bych se vám ráda představila. Jmenuju se Barbara a jsem z Brna. Kromě mé školy a zároveň práce mě baví divadlo, sportovní lezení, cestování, četba a hlavně fotografie. Od dětství mě fascinují lidé ve všech tvarech a formách a mým skromným úkolem je co nejvíce lidí zachytit a zvěčnit formou fotografie.

Adriana, foceno 2011

Portrétní fotografii se věnuji od roku 2009, tedy od chvíle, kdy jsem byla schopná pořídit si svůj první foťák. Dříve jsem hodně kreslila, ale postupem času jsem zjistila, že mě živé osoby s vlastním kouzlem fascinují mnohem víc než smyšlené postavy.

Ve fotografii se ponejvíce inspiruji přírodou, světlem, barvami a historií. Už mi byl přiřčen barevně depresivní styl. Barvy jsou pro mě základem fotografie, snažím se dosáhnout ideální barevné harmonie. Při tomto procesu narážím na spoustu zajímavých a tvůrčích postupů a nápadů, spoustu věcí se učím a vymýšlím sama.

Měla jsem pocit, že je škoda se o tyto moje "objevy" nepodělit s ostatními nadšenci pro fotografii, modeling a grafiku.

Lea, foceno 2011

A na co se postupem času můžete těšit? Velkou částí tohoto blogu bude rubrika Z focení, ve které budu popisovat jednotlivá focení a jejich výsledky. V sekcích pro fotografy a modelky (zvažuji ještě sekci návodů na retuš v Photoshopu) se budou objevovat užitečné informace a postupy, které jsem během své praxe pochytila. Ve videích můžete očekávat.. ehm... videa... a v sekci ostatní se budou objevovat všechny nezařaditelné příspěvky (jako jsou fotky a reportáže z cest a akcí).

Moje maličkost

To je asi vše, co jsem dnes měla na srdci, teď už tedy vzhůru do práce. Doufám, že se vám u mě bude líbit :)

1 komentář: